<═हई╬ FÅЯÐίÑ ╬ईह═>

اخبار ورزشی

اخراج رافا بنیتز وحضور زیدان در سمت سرمربی رئال مادرید

فردین ترابی گودرزی | چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ

رافا بنیتز اسپانیایی پس از تنها هفت ماه حضور روی نیمکت مربیگری رئال مادرید از سمت خودش برکنار شد تا زیدان پس از ماه ها گمانه زنی سرانجام نیمکت مربیگری این باشگاه را بدست آورد.

فلورنیتنو پرز در نشست خبری که لحظاتی پیش برگزار شد اعلام کرد که رافا بنیتز 55 ساله به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شده است. بنیتز در تابستان گذشته با قراردادی 3 ساله جانشین کارلو آنچلوتی در رئال شده بود.

پرز همچنین در این نشست که با حضور زین الدین زیدان و خانواده اش برگزار شد اعلام کرد که این ستاره سابق دنیای فوتبال جانشین بنیتز خواهد شد. سانتیاگو سولاری که سابقه پوشیدن پیراهن رئال مادرید را در کارنامه دارد دستیار زیدان که از سال 2014 هدایت تیم کاستیا (تیم دوم رئال مادرید) را بر عهده داشت می شود.

پرز در این نشست خبری به خبرنگاران گفت:" ما امروز تصمیم گرفتیم که قرارداد رافا بنیتز را ملغی کنیم. از بنیتز بابت تلاش و تعهدش قدردانی می کنیم. رافا مربی حرفه ای و انسان بزرگی است.

زیدان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و از این لحظه سرمربی رئال خواهد بود. او بهتر از هر کسی می داند که رئال مادرید را چگونه رهبری کند."

زیدان هم به خبرنگاران گفت:" همان احساسی که لحظه امضای قرارداد با رئال مادرید به عنوان بازیکن داشتم را در این لحظه تجربه می کنم. می توانم به شما بگویم که قلب و روحم را برای این باشگاه می گذارم.

از فردا تمرینات را آغاز می کنم و هر کاری می کنیم تا این فصل یک جام ببریم. می دانم که برای رئال مادرید لغت غیرممکن وجود ندارد. بهترین هواداران دنیا را داریم و بهترین باشگاه دنیا محسوب می شویم. هر کاری می کنم تا پیروز شویم."

بنیتز در 25 بازی که هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت موفق شد 17 پیروزی کسب کند و در 3 بازی هم شکست خورد. بنیتز در حالی از رئال جدا می شود که این تیم با 4 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید صدرنشین در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفته و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است. رئال همچنین در کوپا دل ری به دلیل استفاده از بازیکن سه اخطاره با رای فدراسیون فوتبال اسپانیا از این جام کنار گذاشته شد.

 

  • فردین ترابی گودرزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی