<═हई╬ FÅЯÐίÑ ╬ईह═>

اخبار ورزشی

لئو مسی برنده ی پنجمین توپ طلای فیفا

فردین ترابی گودرزی | جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ق.ظ

لیونل مسى : "یک لحظه فوق العاده برای من است بعد از دو سال از دیدن کریستیانو به دست آوردم، این توپ طلاى پنجم من است و این خیلی جالب و فوق العاده است." "من می خواهم از هم تیمى هایم تشکر کنم ، زیرا بدون آنها من ممی توانستم به این دستاورد برسم." "توپ طلا به زندگى من همه چیز داد و باعث شد من مثل یک مرد رشد کنم ؛ از همه تشکر میکنم." "از خانواده و همسرم هم تشکر میکنم."

  • فردین ترابی گودرزی

نظرات  (۱)

O que o site tem contra a Mirela Santos? Se existe foto dela em poses ruins tb deve haver fotos bop3c#82s0;aare&e marcação. Bom, às vezes é o contrário né….pode ser que o site goste é MUITO dela pra ficar perdendo tempo com tolices.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی